loader image
detail-blog
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی آ ا گ

تاریخچه شرکت لوازم خانگی آ ا گ به حدود ۱۲۰ سال پیش برمی‌گردد .

بنیان‌گذار و مهندسان برند آاگ شبانه روز تلاش کردند تا شرکت AEG بتواند در عرصه زیبایی شناختی و نوآوری محصولات حرفی برای گفتن داشته باشد. این برند نام آشنا در سال ۱۹۷۰ باعث اشتغال‌زایی بیش از ۱۷۸ هزار کارگر و کارمند شده بود که زنان حجم زیادی از آنان را تشکیل می‌دادند. این تعداد استخدام و اشتغال زنان نه تنها در آن زمان بلکه برای صنعت امروز هم رقم بزرگ به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

آشنایی با برند آاگ در ایران

کمپانی آاگ محصولات لوازم خانگی خود را به کشورهای زیادی صادر می‌کند تا همه مردم بتوانند از این برند لوکس و باکیفیت لوازم خانگی استفاده کنند. ایران هم یکی از کشورهایی است که انواع محصولات و لوازم منزل برند آاگ در آن قابل خرید است. انتخاب نمایندگی AEG مطمئن مهم‌ترین گام برای تعمیرات لوازم خانگی دارای برند نام آشنای AEG است.

برند آلمانی و محبوب AEG در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین برندهای فعال حوضه خانه و آشپزخانه در ایران است.

 محصولات آاگ با بهره‌گیری از جدیدترین نوآوری‌های روز دنیا و کیفیت بالا متناسب با قیمت عرضه شده‌اند. کیفیت و دوام بالا، از ویژگی‌های اصلی محصولات این برند خوش نام آلمانی به شمار می‌روند. هرچند کیفیت بالای محصولات آاگ مثال زدنی است ولی حتما در سرویس‌های دوره‌ای به نمایندگی AEG  آاگ نیاز پیدا خواهید کرد.

تعمیرکاران این شرکت توصیه می‌کنند که سرویس‌های دوره‌ای لوازم خانه خود را جدی بگیرید. زیرا این کار هم عمر دستگاه را افزایش می‌دهد و هم از افت عملکرد آن جلوگیری می‌کند.

ماشین لباسشویی آاگ

معروف‌ترین محصول برند آاگ، ماشین لباسشویی آن است که خیلی قدیمی می‌باشد. درواقع مبدع ماشین لباسشویی مدرن در جهان، آاگ است که کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

یکی از معروف‌ترین و البته اولین تولیدات ماشین لباسشویی آاگ است. نکته جالب‌توجه آن است که ماشین لباسشویی هم‌اکنون نیز در اکثر منازل استفاده می‌شود و کارایی موردنظر را دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم در ماشین لباسشویی آاگ، فناوری بخار Dampfgarer است. وجود این فناوری باعث شده است که لباس‌ها با یک برنامه بخار ملایم شستشو شوند. درواقع این امر باعث جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها در زمان شستشوی دستگاه می‌شود. همچنین وجود ۱۰ نوع برنامه مختلف شستشو همراه با گزینه‌های اضافی آن؛ شستشوی بهینه‌ای را برای انواع پارچه‌های البسه شما ایجاد می‌کند.

اگر حجم لباس‌ها به‌اندازه‌ای نیست که درام دستگاه را پر کند، می‌توانید با استفاده از گزینه نیمه بار لباسشویی آاگ، با شستشوی لباس‌ها از مصرف زیاد آب و انرژی جلوگیری کنید. همچنین فناوری تأخیر در شروع به کار ماشین لباسشویی آاگ، باعث شده است که شما با تنظیم آن حتی در زمان‌هایی که در منزل نیستید، دستگاه عمل شستشوی لباس را انجام دهد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی آاگ

قابلیت‌ها و فناوری‌های ماشین ‌ظرفشویی آاگ عبارت‌اند از:

     دارا بودن نمایشگر LED لمسی

    وجود ۶ برنامه متنوع شستشو

    مصرف پایین انرژی و آب (دارای برچسب انرژی +++A)

    وجود فناوری Auto Sensor (تشخیص میزان کثیفی ظروف و مصرف مناسب آب برای تمیزی آن‌ها)

    قابلیت تأخیر در شستشوی ظروف (از ۱ تا ۲۴ ساعت می‌توانید زمان شستشو را به تأخیر بیاندازید.)

     قابلیت Time Saver (سرعت بالای شستشو)

وجود موتور اینورتر در ماشین ظرفشویی آاگ، دلیل کم‌صدا بودن آن در زمان شستشو است. همچنین وجود سیستم نشتی آب AquaControl در ماشین ظرفشویی، باعث شده است که درصورت بروز هرگونه مشکلی، آب دستگاه فوراً قطع شود. ماشین ظرفشویی آاگ در ۲ طبقه طراحی شده است و سبد کارد و چنگال نیز مجزا تعبیه شده است.

کلام آخر :

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی آ ا گ یا ماشین ظرفشویی آ ا گ دارید میتوانید با متخصصان با تجربه در آرین تعمیر نماینده تعمیرات آ ا گ تماس بگیرید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه