loader image
detail-blog
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی فیلکو

تاریخچه شرکت لوازم خانگی فیلکو ؛

تاریخچه شرکت لوازم خانگی فیلکو ( با آرین پارت ۲۴ همراه باشید ) در اوایل (که با نام شرکت هلیوس الکتریک تاسیس شد ، به شرکت باتری های ذخیره سازی فیلادلفیا تغییر نام داد ) یکی از پیشگامان تولید باتری، رادیو و تلویزیون بود. در سال ۱۹۶۱ این شرکت توسط فورد خریداری شد و از سال ۱۹۶۶ به عنوان Philco-Ford شناخته شد . فورد در سال ۱۹۷۴ شرکت را به GTE فروخت و در سال ۱۹۸۱ توسط فیلیپس خریداری شد. در آمریکای شمالی، برند Philco در حال حاضر متعلق به فیلیپس است. در بازارهای دیگر، برند Philco International متعلق به Electrolux است .

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی بیترون

در اوایل دهه ۱۹۲۰، فیلکو باتری‌های ذخیره‌سازی، واحدهای حذف باتری (ترانسفورماتورهای پلاگین) و شارژرهای باتری را ساخت. با اختراع لوله یکسو کننده، که برق رادیوها را از طریق پریزهای برق عملی می کرد، فیلکو در سال ۱۹۲۸ وارد تجارت رادیو شد. آنها دیگر سازندگان رادیو مانند RCA ، Atwater-Kent ، Zenith Electronics ، Freshman Masterpiece ، FADA Radio و AH Grebe را در کسب و کار رادیویی با باتری دنبال کردند. در پایان سال ۱۹۳۰، آنها بیش از هر سازنده دیگری رادیو می فروختند، موقعیتی که برای بیش از ۲۰ سال در اختیار داشتند.

 

فیلکو بسیاری از رادیوها و مجموعه‌های تلویزیونی نمادین ، از جمله رادیو چوبی کلاسیک به شکل کلیسای جامع دهه ۱۹۳۰ با نام مستعار Baby Grand  و مجموعه‌های گیرنده تلویزیونی Predicta در دهه ۱۹۵۰ ساخت.

 

فیلو فارنزورث ، که به خاطر اختراع اولین سیستم تلویزیونی تمام الکترونیکی لوله خلاء کاملاً کاربردی اعتبار دارد، از سال ۱۹۳۱ تا ۱۹۳۳ در فیلکو کار می کرد

فیلکو در سال ۱۸۹۲ به عنوان شرکت هلیوس الکتریک تاسیس شد. از آغاز تا سال ۱۹۰۴، این شرکت لامپ های قوس کربنی تولید می کرد . از آنجایی که این خط کسب و کار به آرامی در دهه آخر قرن نوزدهم تأسیس شد، شرکت روزگار سختی را تجربه کرد. به عنوان شرکت باتری های ذخیره سازی فیلادلفیا، در سال ۱۹۰۶ شروع به ساخت باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی کرد . آنها بعداً باتری های شارژ خانگی را برای صنعت رادیو نوزادان عرضه کردند.

نام تجاری Philco در سال ۱۹۱۹ ظاهر شد. از سال ۱۹۲۰ تا ۱۹۲۷، همه رادیوها با باتری های ذخیره سازی تغذیه می شدند که نسبتاً گران و اغلب در خانه نامرتب بودند

ردایو فیلکو

در سال ۱۹۲۶، فیلکو تصمیم گرفت ساخت رادیو را آغاز کند. اولین رادیوهای فیلکو در اواسط سال ۱۹۲۸ معرفی شدند و ۹۶۰۰۰ دستگاه در آن سال تولید شدند و رادیوهای فیلکو را در رده بیست و ششمین کشور از نظر حجم تولید قرار دادند. تا آن زمان بیشتر رادیوها دست ساز بودند و برای مصرف کنندگان نسبتاً ثروتمند قیمت گذاری می شدند. Atwater-Kent، فروشنده پیشرو رادیو، به طور تصادفی نیز در فیلادلفیا قرار داشت.

 

فیلکو در سال ۱۹۳۰ بازاریابی رادیوهای اتومبیل را آغاز کرد و بعداً در زمینه های دیگر از جمله تهویه مطبوع (۱۹۳۸)، یخچال (۱۹۳۹)، فریزر خانگی (۱۹۴۶)، تلویزیون های مصرفی (۱۹۴۷)، محدوده های برقی (۱۹۴۹)، ماشین لباسشویی و خشک کن های خانگی (۱۹۵۴) گسترش یافت. ) و محصولات سرگرمی خانگی. اولین تلویزیون مصرفی آنها مدل ۴۸-۱۰۰۰، دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی (۲۵ سانتی متر) بود و به قیمت ۳۹۵ دلار آمریکا فروخته می شد.

 

تا سال ۱۹۵۴، فیلکو با فروش بیش از ۳۰ میلیون رادیو به مدت ۲۴ سال متوالی صنعت رادیو را در فروش حجمی رهبری کرد.

 

فیلکو همچنین در پخش تلویزیونی پیشگام بود و ایستگاه آزمایشی W3XE را در سال ۱۹۳۲ راه اندازی کرد. در سال ۱۹۴۱ این ایستگاه سومین عملیات تلویزیونی دارای مجوز تجاری در ایالات متحده به نام WPTZ شد. در سال ۱۹۵۳ به پخش وستینگهاوس فروخته شد و امروزه به عنوان KYW-TV فعالیت می کند .

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی پاکشوما

تلویزیون Philco Predicta در سال ۱۹۵۷ برای مدل سال ۱۹۵۸ معرفی شد. این یک تلویزیون سیاه و سفید بود که لوله تصویر آن در یک غلاف قابل هدایت منحصر به فرد روی یک پایه نصب شده بود. نسخه‌های زیادی وجود داشت: لوله‌های تصویر ۱۷ یا ۲۱ اینچی، کابینت‌های چوبی یا فلزی و نسخه‌های روی میز یا روی زمین، برخی با تیونرهای UHF کمیاب. لوله تصویر با زاویه انحراف بالا (برای دستیابی به عمق کم از جلو به عقب) طراحی شده و طراحی بسیار غیر قابل اعتمادی بود و هزینه تعمیرات گزافی را برای شرکت به همراه داشت.

بسیاری از آنها به دلیل راحتی چیدمان لوله های چرخشی به متل ها و بارها فروخته شد. در سال ۱۹۶۰ متوقف شد. یک شکست بزرگ برای فیلکو بود .

امروزه به دلیل طراحی منحصر به فرد، Predicta مورد علاقه کلکسیونرها است و نمونه های بازسازی شده را می توان به راحتی پیدا کرد

کامپیوتر ترانزیستوری

در اواخر سال ۱۹۵۳، مهندسان شرکت Philco ترانزیستور سطحی را اختراع کردند ، اولین ترانزیستور با فرکانس بالا که برای استفاده در کامپیوترهای پرسرعت مناسب بود. شرکت Philco یک فیلم تولید اواخر دهه ۱۹۵۰ در مورد فرآیندهای تولید ترانزیستورهای مانع سطحی و پیشرفت های محصول خود با عنوان ” ترانزیستورهای فیلکو – غول های کوچک آینده ” تولید کرده بود .

 

در ژوئن ۱۹۵۵، آژانس امنیت ملی و نیروی دریایی ایالات متحده قراردادی را با فیلکو برای ساخت یک کامپیوتر علمی تخصصی ترانزیستوری بر اساس فناوری ترانزیستورهای مانع سطحی فیلکو منعقد کردند. این پروژه SOLO نام داشت، زیرا ایده این بود که ایستگاه های کاری قدرتمند شخصی داشته باشد، و کامپیوتر بعداً به طور تجاری Philco Transac S-1000 نام گرفت. کامپیوتر علمی مقیاس بزرگ ترانزیستوری SOLO سرانجام ساخته شد و در نوامبر ۱۹۵۷ به آژانس امنیت ملی تحویل داده شد .

کامپیوتر کاملاً ترانزیستوری شده با استفاده از فناوری ترانزیستور مانع سطحی خود که مدل CPXQ نام گرفت و بعداً به Philco Transac S-2000 تبدیل شد.

 

فیلکو در سال ۱۹۵۵ یک مغز کامپیوتری ترانزیستوری مینیاتوری برای هواپیماهای جت جنگنده نیروی دریایی ایجاد و تولید کرده بود که “Transac” (C-1000, C-1100) نام داشت و مخفف “کامپیوتر اتوماتیک ترانزیستور” بود. در طراحی مدار خود از ترانزیستورهای موانع سطحی فرکانس بالا Philco استفاده کرد.

 

کرایسلر و فیلکو اعلام کردند که اولین رادیو ماشین تمام ترانزیستوری جهان را توسعه داده و تولید کرده‌اند و در ۲۸ آوریل ۱۹۵۵، نسخه وال استریت ژورنال اعلام شد . کرایسلر رادیو ماشین تمام ترانزیستوری، موپار مدل ۹۱۴HR را در پاییز ۱۹۵۵ برای خط جدید خود از ماشین‌های کرایسلر و امپریال ۱۹۵۶ به عنوان یک گزینه ۱۵۰ دلاری در دسترس قرار داد. کارخانه تولید رادیو فیلکو در ساندوسکی، اوهایو، واحد رادیویی ماشین تمام ترانزیستوری را برای شرکت کرایسلر تولید کرده بود که از ترانزیستورهای مانع سطحی فیلکو نیز در طراحی مدار خود استفاده می کرد.

لوازم خانگی

در آرژانتین ، در مارس ۲۰۰۴، فیلکو توسط گروهی از سرمایه گذاران آرژانتینی خریداری شد. حضور فیلکو در آرژانتین از سال ۱۹۳۰ آغاز شده بود و به عنوان یک علامت سنتی از لوازم خانگی در این کشور باقی مانده است. این شرکت در حال حاضر یخچال هایی را توسط شرکت هلامتال کاتامارکا فیلکو آرژانتین تولید می کند. کلیه محصولات خط الکترونیک، تلویزیون ال سی دی، استریو خودرو، تهویه مطبوع، MWO، صدا و دی وی دی توسط Newsan با خط ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تهویه مطبوع، آبگرمکن، همچنین همین گروه نمایندگی می شود.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی آبسال

سخن پایانی

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود از قبیل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از برند فیلکو دارید میتوانید با متخصصین با تجربه آرین تعمیر تماس گرفته و مشکل وسیله خود را در اسرع وقت برطرف نمایید

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه