loader image
detail-blog
بهمن ۳, ۱۴۰۱

تاریخچه شرکت لوازم خانگی سامسونگ

تاریخچه شرکت لوازم خانگی سامسونگ

 

شرکت سامسونگ یک شرکت خوشه‌ای چند ملیتی کره‌ای واقع در سئول کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز، سامسونگ سی‌اندتی و سامسونگ فری اشاره کرد.

 

معنای سامسونگ

واژه سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره میباشد. تاسیس کننده شرکت سامسونگ یعنی لی بیونگ چول معتقد بود که شرکتش یکی از بهترین بهترین شرکت‌های دنیا تبدیل می‌شود که البته همین گونه هم شد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

تاریخچه لوگوی سامسونگ

لوگوی سامسونگ با توجه به معنای آن در ابتدا دارای سه ستاره بود که بعدها دچار تغییراتی شد. لوگوی سامسونگ چندین بار دچار تغییرات اساسی شد تا اینکه به لوگویی ساده امروزی تبدیل شد.

 

محصولات شرکت سامسونگ

سامسونگ در دهه ۱۹۷۰ برابر با دهه ۵۰ شمسی به شهرتی جهانی رسید. این شرکت تولید محصولات خانگی خود را به سرعت توسعه داد و توانست بهترین تولید کننده تلویزیون سیاه وسفید در جهان شود. سامسونگ توانسته با پیشرفت‌های زیاد در دهه‌های اخیر محصولات هوشمندی بسازد که زندگی ما متحول کرده‌اند. از همان ابتدا سامسونگ با سفارشی سازی محصولات خود توانسته زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. آغاز دهه ۱۹۹۰ را می‌توان دوران مدیریت نوین در سامسونگ دانست. در این دوران شعار «اول کیفیت» انتخاب و تبلیغ شد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ایکس ویژن

راز موفقیت شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ برای جذب کاربران مصرف کنندگا همیشه سعی کرده محصولات متفاوت و جدیدی با کیفیت بالا روانه بازار کند. در دهه‌های اخیر محصولات سامسونگ تغییرات زیادی داشته‌اند که این تغییرات باعث شده سامسونگ با عنوان غول کالاهای دیجیتالی شناخته شود.

*فراموش نکنیم که یکی از برترین رازهای موفقیت شرکت سامسونگ، ایجاد نو آوری در محصولات با کیفیتی بالا است که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

سامسونگ در ایران

شرکت سامسونگ در حال حاضر در ایران نمایندگی رسمی ندارد. اما وبسایت رسمی سامسونگ در ایران وجود دارد و برخی از نمایندگی های قدیمی آن که قبل از خروج شرکت های از تحریم های در ایران فعالیت می‌کند. سامسونگ در ایران به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا محبوبیت زیادی دارد . بیشترین سهم فروش موبایل در ایران با بیش از ٢٠ درصد فروش محبوبیت زیادی دارد.

همه ما می‌دانیم که سامسونگ، یک برند پرطرفدار در جهان است. این برند کره‌ای در طی سال‌های طولانی مدت فعالیت خود توانسته است نظر اکثر مردم دنیا را به خود جلب کرده و همه از این برند به عنوان برندی با کیفیت یاد کنند. امروزه در بازار نام سامسونگ، به عنوان یک برندی معتبر شناخته شده است. به طوری که اولین برندی که در طی سالیان گذشته در هر زمینه خرید لوازم خانگی یاد می‌شود این برند است.

از این رو بیشترین آمار خرید لوازم خانگی از برند سامسونگ است. اما تنها این موضوع نیست که باید مورد توجه قرار گیرد. درست است که سامسونگ در کیفیت حرف اول را می‌زند و مهم ترین موضوعی که برای خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید کیفیت است اما با توجه به بازار امروز و قیمت‌های لوازم خانگی، توجه به قیمت نیز الزامی است. امروزه قیمت لوازم خانگی سامسونگ در مقایسه با سایر برندهای دیگر بالاتر است.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ال جی

برند سامسونگ در تولید ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی از تنوع بسیار زیادی بهره‌مند است. به طوری که شما می‌توانید تمامی قابلیت‌های لازم که از این لوازم می‌خواهید را در ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ پیدا کنید. ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی سامسونگ دارای ظرفیت‌های متنوعی بوده و ویژگی‌های فوق العاده‌ای همچون شستشو با بخار، خشک کن سریع و قوی، ویژگی add که به شما امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو را می‌دهد، کم صدا بودن و… را داراست. بنابراین به معنای واقعی می‌توانیم به شما بگوئیم کیفیت ماشین ظرفشویی سامسونگ و ماشین لباسشویی سامسونگ نسبت به سایر برندها فوق العاده است.

لباسشویی سامسونگ دارای قابلیت‌های فوق العاده و برنامه‌های متنوع است. شما می‌توانید از برنامه ضد عفونی کردن و شستشوی لباس‌ها در دمای کم نیز بهره‌مند شوید. اگر به دنبال یک لباسشویی بی سر و صدا و به صرفه هستید بهترین گزینه لباسشویی سامسونگ است. همچنین اگر می‌خواهید برای جهیزیه ماشین ظرفشویی خریداری کنید، بهترین انتخاب سامسونگ است. کیفیت این ماشین ظرفشویی‌ها مطلوب بوده و دارای برنامه‌ها و آپشن هایی مانند شستشوی به صرفه و کم سر و صداست. اما در هنگام خرید می‌بایست به قیمت آن نیز توجه کرده و به خاطر داشته باشید در ایران تعمیرگاه‌های مجاز سامسونگ کم است. حتما برای نصب می‌بایست به یک تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراجعه کنید.

نکته پایانی:

اگر برای تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی سامسونگ و ماشین ظرفشویی سامسونگ خود نیاز به تعمیرگاه مجاز سامسونگ داشتید میتوانید از متخصصات آرین تعمیر کمک بگیرید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه