loader image
detail-blog
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی حایر

تاریخچه شرکت لوازم خانگی حایر

شرکت لوازم حانگی حایر یا گروه شرکت های حایر یک شرکت چندملیتی است که در چینگدائو، استان شاندونگ، چین قرار دارد. این شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است. محصولات مختلف مانند سیستم های تهویه، تلفن همراه، کامپیوتر، ماشین لباسشویی، فریزر و غیره را طراحی، توسعه و تولید کرده و به فروش می رساند.

در این مقاله با آرین پارت ۲۴ همراه باشید.

شرکت حایر تهران (سهامی خاص)

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی کرال

شرکت حایر تهران در سال ۱۳۶۸ با نام اولیه سپیدگاز با هدف تولید اجاق گاز تأسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید لباسشویی به حایر تهران تغییر نام داد.

 

شرکت حایر به عنوان مادر شرکتهای گروه صنعتی انتخاب شروع به کار کرد. از همان ابتدا با هدف رشد تکنولوژی و بدست آوردن دانش فنی روز دنیا با شرکت حایر چین بصورت مشترک و تحت لیسانس این شرکت شروع به تولید لباسشویی دوقلو نمود. ظرف مدت ۴ سال علاوه بر تولید محصول لباسشویی دوقلو، محصول لباسشویی اتوماتیک نیز به سبد محصولی حایر تهران اضافه شد.

باتوجه به بومی شدن تولید محصول لباسشویی این شرکت نسبت به تجهیز نمودن خود در زمینه پرسکاری قطعات فلزی اقدام و با راه اندازی خطوط پرسکاری عملاً بسیاری از قطعات فلزی مورد نیاز خود را در داخل شرکت تامین نمود.

 

در سال ۱۳۹۰، شرکت حایر تهران تبدیل به یک مجموعه فلزکاری و تولید قطعات فلزی گردید و خطوط مونتاژ لباسشویی به کارخانه دیگری از زیر مجموعه های گروه واگذار گردید. همچنین در این سال با استقرار ۲۲ دستگاه پرس ضربه ای دیگر با تکنولوژی روز دنیا و تنوع ظرفیت از ۱۱۰ تا ۵۰۰ تن در خطوط پرسکاری حایر تهران تحولی عظیم رخ داد.

 

کیفیت محصولات

 

زمانی که تصمیم می گیرید در این شرایط اقتصادی محصولاتی همچون لوازم خانگی را خریداری کنید باید فاکتورهای متعددی را مدنظر داشته باشید. یکی از همین فاکتورها کیفیت محصولاتی است که خریداری می کنید. قبل از اینکه دست به جیب شوید و پول هایتان را خرج کنید باید ببینید برند مدنظر چه کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که قبلاً هم گفتیم محصولات برند حایر از جمله محصولات معروف و البته محبوب در ایران محسوب می شوند.

بیشتر افرادی که از این برند خرید داشته اند کیفیت آن را خوب و قابل قبول دانسته اند. پس اگر قصد خرید از این برند را دارید می توانید با خیال راحت دست به خرید بزنید و نگران مشکلات بعد از آن نباشید.

به هنگام خرید لوازم خانگی چه فاکتورهایی را باید در نظر داشته باشیم؟

 

خرید کردن از جمله فعالیت های لذت بخشی است که می تواند روح و روان ما را جلا دهد. با اینحال خرید برخی از محصولات گران قیمت به بررسی دقیق نیاز دارد و فرآیند آن باید به دقت طی شود. در غیر اینصورت محصولی که خریداری می شود از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود و در نهایت مشکلات زیادی برایمان به وجود می آورد.

 

حالا که متوجه شدیم لوازم خانگی حایر ساخت کجاست باید به سراغ فاکتورهایی برویم که بر روی فرآیند خریدمان اثر می گذارند.

 

فاکتور دیگر مهم که برای خرید باید در نظر داشته باشید قیمت است. بیشتر افراد در شرایط اقتصادی امروز به

دنبال خرید لوازم خانگی با قیمت مقرون به صرفه می گردند. به عنوان مثال دوست دارند قیمت یخچال هایر را بررسی کنند یا به طور کلی قیمت محصولات حایر را بدانند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی فیلکو

اولین و مهم ترین نکته ای

اولین و مهترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است : هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید . اگر دوست دارید لوازم خانگی تان برای مدت زمان طولانی کار کند باید به دنبال خرید محصولاتی باشید که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم بتواند کیفیت خوبی برایتان به ارمغان بیاورد.

 

دومین فاکتور به هنگام خرید لوازم خانگی بررسی کیفیت محصولات است. قبل از خرید باید ببینید کیفیت محصولی که می خرید چگونه است. اما سوال اینجاست که ما از کجا باید کیفیت محصولات را قبل از خرید بررسی کنیم؟ یک روش مطمئن این است که از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید. اگر محصولی را در منزل شان دیده اید از آن ها بخواهید نظر خود را درباره آن بیان کنند. روش دیگر بررسی نظرات مشتریان قبلی است.

 

آیا مشتریان قبلی از کیفیت محصول خریداری شده راضی بوده اند؟ شما می توانید سری به وب سایت های مختلف بزنید و نظر مشتریان را درباره محصول مدنظر مورد بررسی قرار دهید.

 

سومین فاکتور که باید به هنگام خرید لوازم خانگی همچون حایر در نظر داشته باشید وجود گارانتی و خدمات پس از فروش است. همانطور که قبلاً هم بیان کردیم هیچ چیز بدتر از این نیست که محصولی را خریداری کنید و بعداً متوجه شوید که هیچ ضمانتی برای آن وجود ندارد. در وهله اول از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید و قبل از هر چیز دنبال ضمانت نامه معتبر باشید. به عنوان مثال برند حایر ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهد که بسیار عالی است.

 

فاکتور بعدی برای خرید لوازم خانگی منطبق بودن قابلیت های محصول با نیازهای شماست. اگرچه بیشتر افراد این موضوع را نادیده می گیرند اما این گزینه یک اصل مهم به هنگام خرید محسوب می شود. قبل از خرید نیازها و خواسته هایتان را مورد بررسی قرار دهید. به چه امکاناتی نیاز دارید؟ قرار است از چه قابلیت هایی استفاده کنید؟ چه فضایی در اختیار دارید؟ پاسخ همه این موارد می تواند شما را به سمت یک خرید خوب سوق دهد و جلوی ضررهای احتمالی را تا هم حد زیادی بگیرد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی پاکشوما

در این مقاله سعی کردیم برند حایر را بررسی کنیم و ببینیم این برند در چه کشوری تولید می شود. همانطور که مشاهده کردید این برند به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و در کشور چین فعالیت می کند. اگرچه این شرکت تازه کار است و سابقه چندان طولانی ندارد اما به دلیل کیفیت خوب، قیمت مناسب و طرح های زیبا و متنوعی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد توانسته است محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به فکر خرید لوازم خانگی حایر هستند می توانید بدون هیچ مشکلی به سراغ این محصولات بروید.

سخن پایانی

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود از قبیل ماشین لباسشویی حایر یا ماشین ظرفشویی حایر دارید میتوانید به راحتی با متخصصین آرین تعمیر تماس گرفته و نیاز خود را برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه