loader image
detail-blog
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام بیشتر از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال ۱۸۹۲ به مرز ورشکستگی رسید.

در این مقاله با آرین پارت ۲۴ باشید

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ال جی

برنامه‌ریزی دقیق شرکت بوش bosch

پیش از گشودن کارگاهش، رابرت بوش، با در دست داشتن یک نامه پیشنهاد، در سن ۲۳ سالگی به ایالات متحده سفر کرد که چنین امری برای یک اروپایی در آن سن و سال بسیار شگفت‌آور بود. در ایالات متحده وی به عنوان مکانیک نزد ادیسون و برگمن کار کرد که باعث شد ایده‌های بسیاری به او بدهد که با این ایده‌ها به کشور خود بازگشت. در آن زمان مهندسی برق در ایالات متحده نسبت به اروپا پیشرفت بیشتری داشت؛ فناوری‌های برقی از جمله نورافکنی، سیستم زنگ، نصب تلفن، در ایالات متحده بیشتر رواج داشت.

با چنین ایده‌هایی رابرت تصمیم گرفت چنین فناوری‌ها را به اروپا نیز وارد کند و آینده خود را با چنین فناوری‌های ایجاد کند. با آنکه او یک مکانیک دقیق بود، آینده خود را در مهندسی برق می‌دید.

در آن دوره برق‌رسانی به اشتوتگارت، که بوش قرار داشت، سرعت آهسته‌ای داشت. با مذاکرات بین مسئولین مربوط اولین خطوط برق‌رسانی در سال ۱۸۹۵(میلادی) ایجاد شد. پیش از آن تمام ابزار و وسائل برقی به یک سیستم داخلی تولید برق وابسته بودند. به همین علت شروع مهندسی برق بوش با تأخیر مواجه شد. رابرت مجبور بود تا ورود برق به شهر، یکی یکی کارهای کوچک را بر عهده بگیرد و هرآنچه را که مشتری‌هایش درخواست کند برآورد کند.

زمانی که برق وارد شرکت او شد، رشد شدید شرکتش آغاز شد. با ورود برق هر خانمان و شرکتی که نیاز به برق داشت باید قرارداد دائمی با تأمین‌کننده برق می‌بستند که در نهایت نیاز به نگهداری لوازم برقی نیز مورد نیاز شد.

 

ماشین لباسشویی بوش ، ابتدا بدون خشک کن و البته کمی بعد با خشک کن

حدود ۶ سال پس از عرضه اولین دستگاه غذاساز بوش به بازار، نوبت به ماشین لباسشویی بوش رسید. در سال ۱۹۵۸ بوش برای اولین بار ماشین لباسشویی را به مجموعه لوازم خانگی اش اضافه کرد. این ماشین لباسشویی البته هنوز فقط لباسها را می شست و امکان خشک کردن شان را نداشت. با این حال، واضح است که چه کمک شایانی برای امور خانه بود. دیگر از این پس، رفته رفته، کار ملال آور وطاقت فرسای شستن لباس و ملحفه به یک مساله فرعی تبدیل می شد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو

البته انتظار برای یک لباسشویی تمام عیار خیلی طول نکشید. در سال ۱۹۶۷، یعنی کمتر از ده سال بعد از عرضه اولین ماشین لباسشویی، بوش نخستین لباسشویی ترکیبی اش را روانه بازار کرد. ماشینی که خشک کن هم داشت و بعد از شستن لباسها و آبکشی آنها، بدون هیچ وقفه ای خشک شان می کرد.

یکی دیگر از خواص لوازم خانگی تولید بوش :

برچسب انرژی A+++

مدیر داخلی شرکت بوش در این زمینه می گوید که هدف ما تولید محصولات با کیفیت با مصرف انرژی آب و برق پایین است، ما به حفاظت از محیط زیست و همچنین منابع طبیعی اهمیت می دهیم به همین دلیل در تولید محصولات خود به ویژه ماشین ظرفشویی بوش از فناوری های پیشرفته ای برای کاهش مصرف آب و برق استفاده نموده ایم، در این زمینه می توان گفت که محصولات بوش در جهان در عصر کنونی جزع بهترینها به شمار می رود.

کلام آخر:

در انتها باید عرض کنیم اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود از برند بوش هستید میتوانید به مرکز تخصصی تعمیرات بوش به نام آرین تعمیر مراجعه نماید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه