loader image
detail-blog
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی ایندزیت

تاریخچه شرکت لوازم خانگی ایندزیت

برای راه یابی به تاریخ شرکت لوازم خانگی ایندزیت باید سفری به دل کشور ایتالیا داشته باشیم پس در این مقاله با آرین پارت ۲۴ همراه باشید.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو

برند ایندزیت یکی از شرکت های موفق کشور ایتالیا است که لوازم خانگی های بسیار متنوعی را تولید و به سراسر دنیا صادرات می کند. این شرکت چند ملیتی فعالیت اصلی خود را در شهر هنری فابریانو ایتالیا شروع کرد. ایندزیت دومین شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور اروپا است که با تولید محصولات با کیفیت به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. لوازم خانگی ایندزیت در سال ۱۹۷۵ و توسط مرد بزرگی به نام ویتوریو مرلونی تاسیس شده است. آریستون، شولتز، استیلون، اکسپریال، الکو و ترموگاما چند نمونه از برندهایی هستند که فعالیت خود را تحت نظر شرکت ایندزیت به بازار انجام می دهند.

محصولات ایندزیت

با توجه به پیشرفت بی نظیر شرکت ایندزیت در زمینه تولید لوازم خانگی، روز به روز میزان فروش محصولات این برند افزایش یافت و این شرکت محصولات متنوع تری را برای رفع نیاز خریداران خود تولید و عرضه کرده است. انواع لوازم خانگی ایندزیت ایتالیا عبارتند از:

جاروبرقی ایندزیت
ماشین لباسشویی ایندزیت
مشاین ظرفشویی ایندزیت
تلویزیون ایندزیت
یخچال ایندزیت
فریزر ایندزیت
اجاق گاز ایندزیت

شرکت ایندزیت در ایران

در گذشته بسیاری از لوازم خانگی های برند ایندزیت به ایران وارد می شدند. اما امروزه امکان ارسال لوازم خانگی ایندزیت از ایتالیا به ایران وجود ندارد. همچنین مونتاژ لوازم خانگی ایندزیت در ایران انجام نمی شود اما کشورهایی چون لهستان، ترکیه، روسیه، بریتانیا و … تولید لوازم خانگی ایندزیت را تحت لیسانس شرکت ایتالیا انجام می دهند و لوازم برقی آشپزخانه ایندزیت را به سراسر دنیا ارسال می کنند.

واردات ایندزیت

در طی سال های گذشته حجم زیادی از لوازم خانگی ایندزیت به ایران و سایر کشورهای دنیا عرضه می شد اما با انجام تحریمات، قرارداد میان شرکت ایندزیت و کشور ایران به پایان رسید و هیچ محصولی از برند ایندزیت به ایران وارد نمی شود. البته توجه داشته باشید که همچنان تعداد زیادی از لوازم خانگی ایندزیت در ایران وجود دارد که ممکن است به صورت غیر قانونی به ایران ارسال شوند. بسیاری از لوازم خانگی های ایندزیت که به ایران وارد می شوند .

نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایندزیت

در حال حاظر هیچ نمایندگی رسمی از برند ایندزیت در ایران وجود ندارد و به همین دلیل در صورت خرید لوازم خانگی ایندزیت از خدمات پس از فروش محصولات این برند بهره مند نمی شوند. توجه داشته باشد که به دلیل نبود نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایندزیت در ایران هیچ لوازم خانگی اصلی به ایران وارد نمی شود اما وسایل که در ایران موجود هستند بعضا اصل بوده و از کشورهای همسایه به صورت قاچاق وارد ایران میشوند . اما تعمیرگاه های معتبری که به تعمیر لوازم خانگی ایندزیت مبادرت دارن قطعات اصلی این برند را داشته و میتوانند در این زمینه به شما خدمت برسانند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

اعتبار ایندزیت

از پیشروهای تولید لوازم خانگی در اروپا است و به‌ عنوان دومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان به‌ شمار می‌آید.
تاریخچه شرکت ایندزیت در سال ۱۹۷۵ با نام صنایع مرلونی در شهر فابریانو ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تأسیس گردید. در طول ۳ دهه با کسب موفقیت در صنایع و تولیدات خود، با گسترش حوزه فعالیت سیر تکاملی خود را پیموده و با رشدی چشمگیر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان به شمار می‌آید.
در طول این سال‌ها، میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان محصولات ایندزیت را انتخاب و مورد استفاده قرار داده‌اند، که برخی شیفته نوآوری و طرح‌های گوناگون آن شده و برخی دیگر کیفیت بالای آن‌را ملاک این انتخاب گذاشته‌اند.

نکته پایانی:

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود از قبیل ماشین لباسشویی ایندزیت یا ماشین ظرفشویی ایندزیت دارید می توانید با متخصصین مجرب آرین تعمیر تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه