loader image
detail-blog
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی کندی

تاریخچه شرکت لوازم خانگی کندی

کندی سبک زندگی ایتالیایی محصولات هوشمند و مشتری محور ؛ کندی در سال ۱۹۴۵ توسط برادران فوماگالی در ایتالیا، مهد طراحی و سبک زندگی دنیا متولد شد. کندی زیر مجموعه برند اروپایی Haier Europe و البته مهمترین برند (برند مادر) گروه Candy-Hoover می باشد که ۲ مولفه کیفیت و سبک اروپایی-ایتالیایی طراحی محصولات آن شاخص های موفقیت و شهرت جهانی آن محسوب می گردد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی اسنوا

گروه برند پاکشوما بیش از ۵ سال است که با مشارکت ایتالیا در زمینه استقرار خط تولید گروه محصولات کندی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و …) به تولید محصولات این برند در ایران پرداخته است و توانسته از منظر سهم بازار رشد قابل توجهی داشته باشد.

 

کندی منبع الهام بخش اولین ها است؛ اولین ماشین ظرفشویی ۱۶ نفره در ابعاد استاندارد در دنیا، اولین فر هوشمند با صفحه نمایش کنترل تمام لمسی و دوربین HD به نام Watch & Touch که قواعد بازی در صنعت لوازم آشپزخانه را عوض کرده است، اولین ماشین لباسشویی هوشمند (اینترنت اشیاء) با پشتیبانی از فرمان صوتی با نام Candy Bianca و … این داستان همچنان ادامه دارد!

 

کارگاه فوماگالی در مونزا ایتالیا در آن سال اولین ماشین لباسشویی خود را معرفی و در همان سال نیز برند کندی را تاسیس نمود. ایده ساخت ماشین لباسشویی توسط برادرش که در آمریکا زندگی می کرد گرفته شد او طرح های ابتدایی و ساده لوحانه ای از آن ماشین فرستاد و نیسو و پدرش کار را آغاز کردند و پینتو برادر کوچکتر ساختار اداری شرکت را بنیان گذاری و مدیریت نمود.

 

در ۱۹۵۰ به کارخانه و ساختمان جدید مهاجرت کردند و Bi-Matic، اولین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ایتالیایی را راه اندازی کردند. این موفقیت منجر به گشودن بازار های بین المللی شد و Candy به اولین شرکت لوازم خانگی ایتالیایی تبدیل شد که به خارج از کشور رفت.

 

در دهه ۱۹۶۰، ماشین لباسشویی اتوماتیک راه اندازی شد: اولین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک برند لوازم خانگی کندی دارای دمپر، ترموستات، سرعت چرخش ۵۵۰ دور در دقیقه و ۱۰ برنامه بود که اتفاقا اولین ماشین تمام اتوماتیک ایتالیایی نیز بود.

 

در سال ۱۹۶۱، برند لوازم خانگی کندی به  میلانو نقل مکان کرد، جایی که دفتر مرکزی شرکت جدید و یک سایت صنعتی بزرگ، از جمله آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه شرکت در آن قرار داده شد.

 

در سال ۱۹۶۶، ماشین ظرفشویی اتوماتیک با دو محفظه Stipomatic راه اندازی شد. در همان زمان، ماشین لباسشویی سوپراتوماتیک نیز به بازار آمد. این موفقیت ها تا جایی ادامه پیدا نمود که در سال ۱۹۷۳، جووانی لئونه، رئیس جمهور ایتالیا، به پپینو فوماگالی نشان افتخار Cavaliere del Lavoro  شوالیه کار را داد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی کنوود

وارد کننده برند کندی به ایران

امروزه این برند توسط شرکت پاکشوما وارد ایران شده و و امروزه با استفاده از خط مونتاژ پاکشوما برند لوازم خانگی کندی یک محصول مشترک ایران و ایتالیا با کیفیت مطلوب به شمار می رود.

محصولات برند لوازم خانگی کندی

 

تنوع محصولات برند لوازم خانگی کندی گسترده است و این برند تولیدات مختلفی در زمینه لوازم خانگی دارد به طوریکه سلیقه اکثر افراد را در این حوزه پوشش داده و هر محصول با هر سلیقه ای را می توان در طیف گسترده محصولات برند لوازم خانگی کندی جست و جو نمود.

 

این برند ابتدا با محصولات محدودی کار خود را آغاز نمود اما رفته رفته با استقبال و اعتماد مصرف کنندگان و گسترده شدن بازار برند لوازم خانگی کندی محصولات تولیدی این برند گسترده تر شده تا جایی که امروز، یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی با کیفیتی را می توان از این برند در بازار مشاهده و تهیه نمود.

 

همراهی تمام عیار مهندسی و طراحی تضمین می‌کند که برند کندی محصولاتی بسیار جلوتر از زمان خودش تولید می‌کند. آن‌ها می‌کوشند زندگی را از طریق طراحی ظریف طیف گسترده‌ای از محصولات مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، ماشین لباس‌شویی و خشک‌ کن برای مشتریانشان تسهیل کنند.

برند کندی از سال ۱۹۴۵، زمانی که “مدل ۵۰” خود، اولین ماشین لباسشویی خانوارها را ارائه کرد، بخشی از تاریخ صنعتی لوازم خانگی ایتالیا بوده است. بیش از ۷۵ سال است که برند ایتالیایی کندی محصولی را ارائه می‌کند که ترکیبی از قابلیت دسترسی، نوآوری و سهولت استفاده با هدف تأمین نیازهای مصرف‌کنندگان خود و همراهی آنها در زندگی روزمره با راه حل‌ های هوشمند است.

کندی که در بین برندهای برجسته اروپایی در صنعت کالاهای سفید قرار دارد، در حال حاضر طیف کاملی از لوازم مستقل و داخلی را با راه حل های قابل دسترسی و هوشمند برای شستشو، پخت و پز و نگهداری ارائه می‌دهد. کندی نتیجه‌ی تجربه طولانی، سوابق مکرر و باثبات، موفقیت ها و نوآوری های عملکردی و هوشمند است. به لطف دانش خود در مورد نیازهای مصرف کنندگان، در سال ۲۰۱۴ این برند simply-Fi را توسعه داده است و اولین طیف کاملی از وسایل Wi-Fi می باشد که از طریق یک برنامه اختصاصی می تواند از راه دور مدیریت شود.

این برند با فعالیت روز افزون خود توانسته تا به امروز که ۷۵ سال از تولد آن می گذرد محبوبیت زیادی در سراسر جهان برای خود کسب کند و سبد کالایی کاملی اعم از لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و یخچال و فریزر را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روانه بازار دنیا کند. گروه کندی هم اکنون سالیانه تعداد ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ انواع لوازم خانگی را در سراسر جهان روانه بازار می کند و توانسته با علم و تکنولوژی و همچنین کیفیت بالای محصولات، سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را در دنیا از آن خود کند.

این مجموعه بزرگ در سال ۱۳۹۵ خورشیدی به طور رسمی با نام تجاری کندی در ایران شروع به فعالیت کرد و هم اکنون توانسته تمامی گروه های محصولی خود را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا و همچنین خدمات پس از فروش استاندارد وارد بازار مصرف ایران کند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ایکس ویژن

از اولین لباسشویی تا وسایل خانگی وای فای

کندی همیشه در زمینه ارتقای نوآوری در بازار جهانی شستشو پیشگام بوده است. اولین ماشین لباسشویی کاملا ایتالیایی را در سال ۱۹۴۵ میلادی تولید کرد و مخترع نسخه درب از جلو “مدرن” در اواخر دهه پنجاه بود که استاندارد اروپایی را تعیین می کرد و هنوز هم ادامه دارد. این برند در ادامه مسیر خود، با تجربیاتش در شستشو برای دستیابی به سهام مهم بازار در بخشهای استراتژیک بازار و تسریع رشد سودآور قدرت گرفت.

نام کندی از سال ۱۹۴۵ که اولین ماشین لباسشویی خانوادگی را در بازار ایتالیا ارائه داد، قسمت مهمی از تاریخ صنعتی کشور ایتالیا بوده است. امروزه کندی با داشتن موقعیت تجاری مشخص در بازار، به لطف تجربه ۷۵ سال به علاوه در میان بزرگان اروپایی صنعت شستشو، طیف گسترده ای از لوازم خانگی بزرگ ایستاده و داخلی را ارائه می دهد.

لوازم خانگی یک مفهوم انقلابی جدید برای ایتالیای پس از جنگ بود و به یک موفقیت بزرگ تبدیل شدند زیرا آنها نیازهای واقعی خانواده های ایتالیایی را برآورده می کردند. نام کندی از یک ترانه آمریکایی الهام گرفته است. صدای دلنشینی که سفیدی لباس های شسته شده را کاملا برانگیخته می کند.

کندی، امروزه جدیدترین پیشرفت های فناوری را در خود جای داده است. ماشین های لباسشویی باید لباس ها را به طور کاملا تمیز بشویند، با قیمت مناسب به فروش برسند و ظاهر خوبی داشته باشند. کندی بلافاصله تلاش خود را برای بهبود مستمر کیفیت و عملکرد محصولات خود با تمرکز بر فناوری و طراحی کاربردی آغاز کرد. به این ترتیب اثر خود را در تکامل ماشین لباسشویی در ایتالیا نشان داد و در اواخر دهه پنجاه ، استاندارد اروپا را با استفاده از لباسشویی های اتوماتیک، اولین لباسشویی کاملا اتوماتیک درب از جلو و دیگ افقی را تنظیم کرد.

از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۵ میلادی ، دامنه محصولات در حال گسترش بود. فناوری، نوآوری، قابلیت ها و زیبایی ها اساس تمام لوازم خانگی جدید کندی باقی ماند. رده محصولات توکار نیز در این بازه معرفی شد. در دهه ۱۹۸۰ اولین محصولات کنترل شده الکترونیکی به ویژه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ارائه شد. مشخصه دهه ۱۹۹۰ میلادی توسعه تجارت در بازارهای بین المللی با ادغام برندهای مهم ملی و بین المللی بود که در بسیاری از کشورها اثری از تاریخ لوازم خانگی بر جای گذاشت.

در هزاره جدید، کندی به رشد خود ادامه داد: تا سال ۲۰۰۲، محصولات خود را در مجموع ۱۱۱ کشور صادر میکرد. این توسعه از نظر صنعتی نیز با افتتاح کارخانه ها در روسیه، ترکیه و چین ادامه یافت. کندی به راه اندازی نوآوری ها با ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره خود، DUO ، اولین دستگاه توکار برای ترکیب ماشین ظرفشویی و اجاق الکترونیکی چند منظوره در اندازه های استاندارد ایجاد کرد. در سال ۲۰۱۴، simply-fi ارائه شد “اولین طیف گسترده ای از لوازم خانگی متصل به وای فای، همراه با کنترل از راه دور”.

در سال ۲۰۱۷ اولین صفحه نمایش تمام لمسی خود را ارائه کرد، در حال حاضر کندی با یک پیشینه طولانی، نوآوری های مداوم، مفاهیم کاملا جدید و موفق را داراست. مشخصه ی محصولات کندی، سهولت و نوآوری در عملکرد هوشمند خود می باشند. آنها برای آن دسته از مشتریان سنتی طراحی شده اند که علاقه مند به لوازم خانگی با کیفیت بسیار بالا و قابل اعتماد، با تمرکز ویژه در ترکیب طراحی و سهولت در عملکرد و بهبود کیفیت زندگی هستند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی سامسونگ

کلام آخر:

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی کندی یا مشاین ظرفشویی کندی دارید میتوانید با متخصص مجرب در آرین تعمیر تماس گرفته و به سرعت مشکل خود را برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه