loader image
detail-blog
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی زیرووات

تاریخچه شرکت لوازم خانگی زیرووات .

با آرین پارت ۲۴ همراه باشید .

زیرووات، برندی ایتالیایی با شعار ایده های بسیار و عاری از هر مشکل .

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو

زیرووات یک برند آینده نگر است که توجه ویژه به مصرف کم انرژی و حفاظت از منابع آب دارد. این برند قدیمی و باسابقه در سال ۱۹۴۹ در ایتالیا خلق شد و در سال ۱۹۸۵ به هوور HOOVER  پیوست. زیرووات در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک (مدل ۷۵۰) و در سال ۱۹۶۰ اولین یخچال خود را به بازار عرضه نمود.

زیرووات در دهه ۶۰ میلادی توانست سهم بازار بالایی را در دنیا به خود تخصیص دهد و در دهه ۸۰ میلادی صادرات خود را به تمام کشورهای اروپایی ، آسیایی و خاورمیانه با همکاری گروه کندی هوور Candy Hoover Group توسعه داد.

زیرووات با معرفی سری اکسی AXI در سال ۲۰۱۹ فصل جدیدی را در نوآوری و خلاقیت صنعت لوازم خانگی دنیا رقم زد.

شرکت زیروانت از ۵۰ سال قبل در صنعت لوازم خانگی در ایران شناخته شده است.

محصولات این شرکت شامل ماشین ظرفشویی ؛ ماشین لباسشویی ؛ یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی الکترونیکی در حال پیشرفت بودند تا اینکه با رشد شرکتهایی مانند دوو ؛ سامسونگ , ال جی ؛ بوش ؛ آ ا گ و سایر برندها باعث شد این شرکت رشد آنچنانی در ایران نداشته باشد . البته مشکل برمیگردد به تبلیغات ضعیف آن در ایران نه کیفیت پایین این برند .

برندهایی مثل اوشن و کندی زیر مومجعه شرکت زیرووات محسوب میشوند .

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ال جی

محصولات زیروات کندی فعلا شرکت پاکشوما در حال منتاژ آن می باشد.

یکی از مزایای این یرند نسبت به برندهای دیگر , بعد اقتصادی آن می باشد که ارزان بودن آن نسبت به سایر برندهای اروپایی و کره های می باشد.

اولین نمونه های لباسشویی و ظرفشویی در ایران به صورت تامیری بودند بعدها با پیشرفت صنعت این کمپانی توانست به سرعت تولید ماشین های اتوماتیک خود را به بازار عرضه نماید.

این برند یک ویژگی دیگری که دارد تنوع بالای تولید در لباسشویی و ظرفشویی و سایر لوازم خانگی دارد.

بررسی نکات مثبت و منفی ماشین های لباسشویی زیرووات :

ماشین های لباسشویی زیرووات و کندی در مدلهای قدیم که تایمری بودند میزان آبگیری دستگاه و زمان شستشو بسیارزیاد بود و این برخلاف رعایت قوانین مصرف انرژی و آب مصرفی بود. اما در ورژنهای جدی این دو برند ایتالیایی ایرانی به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا هم از نظر مصرف انرژی برق هم از نظر زمان شستشو و هم از نظر میزان مصرف و اتلاف آب ؛ بهینه شده و به برندای برتر جهان نزیک شده است و گرید A+ را به خود اختصاص داده اند.

از دیگر مشکلات ماشین های زیرووات میتوان به کم بودن میزان حجم ورودی البسه به میزان کمتر از ۵ کیلو گرم اشاره کرد و همچنین درب لباسشویی نسبت به سایر برندها کوچکتر بود؛ ولی در ورژنهای جدید هم حجم و ظرفیت بالا رفته و هم درب ها امروزی و عریضتر گردیده اند .

در مدلهای تایمری دست ما بابت انتخاب برنامه ها بسته است چون قابلیت تنظیم به صورت شستشو ؛ آبکشی و خشک کردن تک و مجزا را ندارند ولی در مدلهای جدید زمان شستشو به نیم ساعت کاهش یافته و برنامه های شستشو آبکشی و خشک کردن به صورت مجزا تعریف شده است و همچنین قابلیت افزایش یا کاهش دمای شستشو و قابلیت پیش شستشو و آبکشی اضافه و از همه مهمتر کنترل دور خوشک کردن که باعث کاهش استهلاک دستگاه میشود را به ما میدهد.

کلام پایانی :

اگر نیاز به تعمیر وسایل خانگی از جمله ماشین لباسشویی زیرووات یا ماشین ظرفشویی زیرووات داشتید میتوانید با مراجعه آنلاین به متخصصین رسمی زیرووات در آرین تعمیر نیاز خود را برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه