loader image
detail-blog
بهمن ۳, ۱۴۰۱

تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو

تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو

در این مقاله با آرین پارت ۲۴ همراه باشید.

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ دوو یکی از برندهای قدیمی و خوش نامی است که سالیان زیادی است در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می کند. کیفیت محصولات برند دوو به قدری زیادی است که می توان آن را به عنوان یکی از رقبای سر سخت برندهای موفقی چون سامسونگ و ال جی دانست. عده زیادی از مشتریان مایل هستند تا قبل از خرید لوازم خانگی از این برند، اطلاعات مختصری را در رابطه با اینکه لوازم خانگی دوو ساخت کدام کشور است و تاریخچه لوازم خانگی دوو چیست کسب کنند.

به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه شرکت دوو چه لوازمی را تولید می کند و شرکت دوو در کدام کشور فعالیت می کند، بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لوازم خانگی برند دوو تا انتهای مطلب همراه آرین پارت ۲۴ باشید.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی سامسونگ

امروزه کارخانجات متعددی از برند دوو در کشورهای مختلف تاسیس شده و در حال فعالیت هستند. مالزی، مکزیک، لهستان، ویتنام، چین و … از جمله کشورهایی هستند که تولید لوازم برند دوو را انجام می دهند. تمام محصولاتی که توسط کشورهای ذکر شده تولید می شوند، در پایان کار توسط کارخانه اصلی برند دوو در کره جنوبی بررسی و تایید می شوند‌.

چگونه می توانیم لباسشویی اصل دوو را در ایران خریداری کنیم؟

نمایندگی برند دوو در استان های مختلف کشور ایران در حال فعالیت است. از این رو شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی های معتبر، لباسشویی اصل برند دوو را با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. در واقع بر خلاف برندهایی چون ال جی و سامسونگ، برند دوو با کشور ایران همچنان فعالیت می کند. همچنین محصولات خود را به صورت اورجینال و قانونی به ایران وارد می کنند.

چنانچه لباسشویی دوو دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشد، شما می توانید این محصول را به بدون هیچ نگرانی خریداری کنید و در صورت نیاز اقدام به تعمیر لباسشویی دوو خود نمایید. داشتن گارانتی معتبر نشان دهنده اصل بودن کالای خریداری شده است. بنابراین بعد از خرید لباسشویی دوو اصل از فروشنده بخواهید تا با امضای ضمانت نامه خدمات پس از فروش این محصول را در اختیار تان قرار دهد.

آیا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ یکی از کشورهایی که کارخانه دوو در آنجا تاسیس شده است، ایران است‌. برخی از لوازم خانگی های برند دوو در کارخانه دوو استان اصفهان مونتاژ می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط کارخانه دوو در اصفهان توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و بعد از آن به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما می توانید انواع لوازم خانگی برند دوو را تحت لیسانس دوو کره در کشور ایران خریداری کنید. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و … چند مورد از محصولات پر فروش برند دوو هستند که در مدل های متنوعی تولید می شوند که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند.

شرکت لوازم خانگی دوو امروزه در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورهای دیگر مانند لهستان، مالزی، مکزیک، اسپانیا، چین، ویتنام و … می باشد. این برند یکی از قدیمی ترین برندهای بازار است که در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می کند. کیفیت محصولات این شرکت بسیار زیاد است و با برندهایی همچون سامسونگ و ال جی رقابت می کند. کیم وو چونگ موسس و رئیس کمپانی دوو در سال ۲۰۱۹ میلادی در سن ۸۲ سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان سوون واقع در شهر سئول از دنیا رفت.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی کنوود

تنوع محصولات شرکت تولیدی دوو بسیار زیاد است و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، تهویه مطبوع، لوازم جانبی و … فعالیت می کند. این برند محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کمی نماید و از لحاظ کیفیت با بهترین مارک های لوازم خانگی رقابت می کند. قابلیت های شرکت لوازم خانگی دوو تنها به کیفیت ختم نمی شود و محصولات این شرکت از لحاظ طراحی نیز بسیار چشمگیر هستند و چشم خریدار را در همان ابتدای کار به خود جلب می کنند.

سخن پایانی : در صورتی که نیاز به تعمیر لوازم خانگی برند دوو از جمله ماشین لباسشویی دوو یا ماشین ظرفشویی دوو دارید , میتوانید با مراجعه به متخصصان مجرب آرین تعمیر نمایده رسمی تعمیرات دوو مراجعه نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه