loader image
detail-blog
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی اسنوا

تاریخچه شرکت لوازم خانگی اسنوا ؛

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا در سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرده است و اولین محصولات آن اجاق گاز و کولر آبی بوده است و اکنون دامنه محصولات تولیدی آن به ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال فریزر گسترش یافته است و در حیطه نرم‌افزار توانسته سیستم عامل جدید خود را نیز معرفی کند .

در این مقاله با آرین پارت ۲۴ باشید.

اسنوا یک برند ایرانی است که محصولات آن در کارخانجات انتخاب الکترونیک تولید می‌شود. انتخاب الکترونیک برندهای دیگری نیز دارد و هر برند با خط مشی و انتظارات مخاطبان خودش، طراحی، تولید و پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی آبسال

نشان تجاری

در ۱۳۹۳، گروه انتخاب تصمیم می‌گیرد تا اسنوا را بازآفرینی کرده و در روند، نشان تجاری آن نیز تغییر می‌کند. علامت تجاری و رنگ سازمانی اسنوا پیش از این قرمز بود اما از سال ۱۳۹۳ تاکنون آبی و سبز است و فرم آن، تداعی کننده تعادل در حرکت است. همچنین شعار آن «روی ما حساب کنید» اعلام می‌شود. دو شخصیت تخیلی به همین رنگ‌های آبی و سبز این لوگو را همراهی می‌کنند.

اسنوا با ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و ۱۱۰۰ فروشگاه غیر اختصاصی، خود را به گسترده ترین شاخه های توزیع کشور تبدیل کرده است.

از مهم ترین دلایل شرکت اسنوا می توان گفت استفاده از بهترین امکانات موجود برای تولید محصولات بوده است. در اوایل ساخت و تاسیس شرکت ابتدا اجاق گازهای ساده تری تولید می شد اما طولی نکشید تا با استفاده از تکنولوژی هایی مانند جوش پلاسما برا رویه های گاز طرز فکر مردم را نسبت به شرکت داخلی عوض کند. اسنوا از دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس برای رنگ و لعاب استفاده می کرده است تا بتواند کارایی خوب را پدید آورد.

مالک شرکت و برند اسنوا

محمدرضا دیانی اولین بار شرکت اسنوا را بنیان گذاری کرد. این شخص متولد آذر ماه ۱۳۵۴ در شهر اصفهان است که در خانواده اعتبار دار رشد یافته است. زیرا پدر و پدربزرگش هم جزء اشخاص نامدار در اصفهان بوده اند که در صنعت شهر اصفهان فعالیت داشته اند.

 

محمدرضا دیانی در حوزه عملیه تحصل می کرده است، اما بعدها به شهر خود یعنی اصفهان بازگشت و تصمیم گرفت تا شغل پدرش را ادامه دهد که در همان سال ها مقدمات تاسیس برند اسنوا را فراهم آورد.

 

پدر و پدربزرگ محمدرضا دیانی اولین اشخاصی بودند که در سال ۱۳۶۷  در اصفهان کارخانه تولید اجاق گاز را تاسیس کردند. که نام آن را هم گروه صنعتی گذاشتند. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت توانست در مدت زمان کم مسیر پیشرفت خود را به سرعت طی کند و در نهایت موفق به کسب جوایز و عناوین بسیاری شود.

 

از افتخارات کسب شده توسط این شرکت می توان به واحد نمونه صنعتی، برترین نشان رعایت حقوق مصرف کننده، نمونه در زمینه مرکز تحقیق و فناوری، کار آفرین برتر به علت اشتغال زایی برای افراد بالغ بر به هزاران نفر، و … اشاره کرد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ال جی

روند فعالیت شرکت اسنوا تا الان

اسنوا کار خود را تنها با ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه در روز شروع کرده بود که  میزان محصولات تولیدی آن ها تحت تأثیر عواملی همچون تغییرات و نوسانات بازار ارز و همچنین توانایی خرید مردم بوده است. این شرکت در سال ۱۳۹۵ با بازاریابی در تلویزیون انجام داد توانست نام خود را در ذهن مردم جای دهد.

 

البته برنامه خندوانه با پشتیبانی از آن در دیده شدن برند اسنوا بسیار نقش داشته است. تمام این موارد باعث شد تا برند اسنوا قدمی مؤثر در کسب اعتماد مردم و دیده شدن محصولات داخلی بر دارد.

 

همچنین جالب است بدانید اسنوا برخی از قطعات را از کشور چین وارد می کند و در کارخانه های ایرانی مونتاژ می کند. زیرا هزینه های خرید دستگاه های تولید این قطعات آن قدر بالا است که سیاست شرکت انتخاب تکنیک مونتاژ به جای تولید آن ها بوده است.

 

اسنوا فقط تامین کننده نیازهای داخلی کشور نیست بلکه در زمینه صادرات به کشورهای خاورمیانه فعالیت دارد.

 

گواهی نامه های اختصاص داده شده به برند اسنوا

 

    جزء ۱۰۰ برند برتر ایران در سال ۱۳۹۲

    گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه  IMS

     گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ برای صادرات اجاق گاز به اروپا

    گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورها

 

سال های مربوط به اولین های برند اسنوا

 

سال ۱۳۸۷: تولید یخچال فریزر

 

سال ۱۳۹۰: دریافت گواهینامه CE Marking به علت صادرات اجاق ‌گاز به اروپا و گواهینامه BV  به علت صادر اجاق گاز به کشور های منطقه

 

سال ۱۳۹۱: ورود به خط تولید ماشین جارو برقی و ظرفشویی

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی آ ا گ

محصولات برند اسنوا

طی نظرسنجی های انجام شده می توان پذیرفت تمام محصولات سرمایشی و گرمایشی و برقی اسنوا از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا کیفیت خوب و قیمت مناسبی را برای محصولات ملاک قرار داده شده است. برند اسنوا در زمینه لوازم خانگی محصولاتی همچون مایکرویوو، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر آبی، یخچال فریزر در انواع مدل های تک درب، فریزر در بالا و فریزر در پایین، ساید بای ساید، تلویزیون، محصولات توکار که تمام این ها به کاربر امکان انتخاب رنگ دلخواه را می دهد، را تولید نموده است.

 

محصولات شرکت اسنوا شامل محصولاتی در زمینه لوازم خانگی است که شامل موارد زیر می‌شود:

 

یخچال و فریزر: محصولات یخچال و فریزر اسنوا شامل مدل‌های مختلفی از جمله دوقلو، ساید‌ بای ‌ساید، بالای مبنا و سینکرونیک هستند که به طور کلی بازارپسند و با کیفیت هستند.

 

ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی‌های اسنوا شامل مدل‌های جدیدی با ظرفیت‌های مختلفی هستند که با کیفیت و قابلیت‌های متنوعی همراه هستند.

 

ماشین ظرفشویی: محصولات ماشین ظرفشویی اسنوا نیز در مدل‌های مختلفی با قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌شود.

 

اجاق گاز: محصولات اجاق گاز اسنوا شامل مدل‌های مختلفی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی هستند که با کیفیت بالا همراه هستند.

 

هود: محصولات هود اسنوا نیز در مدل‌های مختلفی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی ارائه می‌شود که با کیفیت و طراحی زیبا همراه هستند.

 

به طور کلی، محصولات اسنوا در بازار لوازم خانگی ایران و جهان، به عنوان محصولات با کیفیت و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع، شناخته می‌شوند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی ایندزیت

کلام آخر :

اگر برای تعمیر لوازم خانگی خود از قبیل ماشین لباسشویی اسنوا و یا ماشین ظرفشویی اسنوا نیاز به تعمیرگاه با متخصصین مجرب داشتید میتوانید به سایت آرین تعمیر مراجعه نمایید و مشکل خود را رفع نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه