loader image
detail-blog
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت قطعه سازی بیترون

تاریخچه شرکت قطعه سازی بیترون

تاریخچه شرکت قطعه سازی بیترون با یک ماجراجویی صنعتی شروع شد، برای پی بردن به تاریخچه شرکت قطعه سازی بیترون با آرین پارت ۲۴ همراه باشید.

سه برادر ایتالیایی بنیانگذاران شرکتی جهانی بودند که از حومه شهر نزدیک کونئو تا حومه شهر تورین، سه مرد جوان یک ماجراجویی صنعتی را در ایتالیای پرجنب‌وجوش پس از جنگ آغاز می‌کنند.

انریکو بیانکو (۱۹۲۹ – ۱۹۹۷)

جیوانی بیانکو (۱۹۳۶ – ۲۰۱۹)

کارلو بیانکو (۱۹۴۰ – ۲۰۱۰)

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی توشیبا

در ۱ آگوست ۱۹۵۵، سه برادر به نام‌های انریکو، جیووانی و کارلو بیانکو، اولین تجارت خود را با نام Fratelli Bianco در تورین آغاز کردند. همه چیز با پیچیدن موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها شروع شد. یک سال بعد، آنها به محل جدید در سترادا دلوو پرادا نقل مکان کردند، Elbi  مخفف(Elettromeccanica Bianco)  را در اینجا تاسیس شد.

پیازا فونتانسی، ۱۰ – تورین – ایتالیا

Strada della Pronda، ۱۳۵ int.17 – تورین – ایتالیا

قطعا خیلی از شما عزیزان وقتی قصد خرید وسایل خود به خصوص لوازم برقی را دارید همیشه در تلاش هستید تا به سراغ بهترین مارک ها و برند ها بروید و تاریخچه بیترون را پیدا کنید تا ببینید که برند مورد نظر ساخت کجاست ، محصولات آن چه کیفیتی دارند و … ، یکی از برند هایی که امروزه در بازار لوازم برقی و خانگی ایران بسیار باب شده است و طرفداران زیادی را به دست آورده است برند بایترون می باشد اما متاسفانه افراد زیادی نیستند که تاریخچه این برند بدانند و حتی نمی دانند که برند بایترون ساخت کجاست ….

خب پس ما تصمیم گرفتیم جهت بالا بردن آگاهی شما و همچنین معرفی این برند معتبر و با کیفیت مطلبی را آماده کنیم و در آن در رابطه با تاریخچه بایترون ، کیفیت محصولات بایترون نمایندگی و گارانتی آن ها به طور کامل صحبت کنیم . اگر برند محبوب بایترون را نمی شناسید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

 

فعالیت صنعتی

شرکت البی از آغاز فروتنانه خود به سرعت به یک شرکت صنعتی با نقش مهمی در تاریخ صنعتی ایتالیا تبدیل شد. رشد اقتصادی در دهه ۱۹۶۰ ثروت جدیدی را برای خانواده ها به ارمغان می آورد و سبک زندگی آنها را تغییر می دهد. لوازم خانگی محبوب می شوند و قطعات Elbi نقش مهمی در این بازار جدید دارند.

 

این گروه وارد بازار الکترونیک می شود. رشد ادامه دارد. تولید متنوع و تقویت شده است.

 

بازارهای خودرو

 

گروه بیترون وارد بازار تایمر خودرو و ماشین لباسشویی می شود.

 

گروه سازماندهی مجدد می کند

 

البی فراتر از مرزهای اروپا گسترش می یابد

 

این گروه وارد بازار توزیع برق می شود

 

گسترش در چین، لهستان و ترکیه.

تولید کنتورهای هوشمند آغاز شد.

 

کنتورهای هوشمند – کنترل کیفیت

بازار HVAC و الکترونیک رشد می کند

 

اولین قدم ها در بازار انرژی

خطوط گروه هیدرولیک

بخش تهویه مطبوع بیترون

الکترونیک

بخش الکترونیک بیترون

مونتاژ و تست تخت

مونتاژ و تست بخش الکترونیک Bitron

 

امکانات جدید، سازمان های جدید و محصولات جدید

 

بیترون لهستان

افتتاح دفتر مرکزی Bitron Electronics

 

دفتر مرکزی جدید الکترونیک در گروگلیاسکو ایتالیا افتتاح شد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی زیرووات

آینده اکنون است

این تاریخچه مستند داستان موفقیت کارآفرینی ۶۵ سال پیش توسط سه برادر جوان است: داستان خانواده بیانکو اکنون با نسل دوم خانواده به سمت آینده پیش می رود: دختر جووانی، لوسیا و پسران الساندرو و آندریا. از طریق نقش های الساندرو و آندریا به عنوان مدیران عامل، نسل دوم خانواده بیانکو تداوم گروه را تضمین می کند و همچنان با عزم و اراده و کارآفرینی نسل اول آینده را شکل می دهد.

کلام آخر:

بیترون یک شرکت تولید و تامین قطعات لوازم خانگی در ایتالیا می باشد که هم اکنون محصولات این شرکت در بسیاری از ماشین آلات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در بسیاری از بندهای روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر نیازمند به تعمیر یا تعویض قطعات لوازم خانگی خود هستید می توانید به مجموعه آرین پارت ۲۴ و مجموعه آرین تعمیر مراجعه کرده و نیاز خود را در اسرع وقت برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه