loader image
detail-blog
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی پاکشوما

تاریخچه شرکت لوازم خانگی پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی بزرگ و کوچک در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد؛ و اکنون پس از چهل و هشت سال فعالیت، یکی از برترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. خانواده محصولات پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می شوند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی بوش

 

تاریخچۀ پاکشوما از «هزار و سیصد و پنجاه و چهار» تاکنون

 

برند متخصص – متمرکزِ پاکشوما در سال ۱۳۵۴ خورشیدی تحت برند لیدی واشLady Wash  با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشوئی نیمه اتوماتیک کار خود را شروع کرد.

 

در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس Philips  هلند و بعد از آن ال جی LG  کره جنوبی، پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و کولر گازی در حال فعالیت هستند .

 

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا Haier Europe  که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا Midea  به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال Fortune Global  در سال ۲۰۱۷، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

 

توجه ویژه به «طراحی صنعتی» (ایده تا محصول) از استراتژی های اصلی تولید برند پاکشوما است که در این باره تیم های تحقیقاتی و طراحی فنی مختلفی در کشورهای کره جنوبی / چین و آلمان با مشارکت گروه پاکشوما به مهندسی و سفارش سازی طراحی محصولات بر پایه تحقیقات بازاریابی مستمر در ایران در حال فعالیت می باشند.

 

سرمایه انسانی

 

یکی از فلسفه‌های توسعه کسب کار ما افزایش ضریب اشتغال در میان خانوارهای ایرانی در جهت خلق ارزش افزوده تولید ملی و کمک به رشد اقتصاد ملی است. در این راستا پاکشوما در اشتغال زایی نزدیک به ۳۰۵۰ نفر نیروی انسانی مستقیم جوانان ایران زمین به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی کندی

دوــــــــتدارِ محیطِ زیست

 

دستیابی به تعادل میان محیط زیست، جامعه و اقتصاد برای برآوردن نیازهای امروزی بدون به خطر انداختن توانایی نسل‌های بعدی برای برآوردن نیازهایشان ضروری است. از همین رو، پاکشوما به عنوان یک برند مدرن و حرفه‌ای با اخذ گواهینامه رسمی استاندارد ISO14001:2015 در مدیریت محیط زیست و پیرامون، متعهد و ملزم به رویکردی سیستمی به مدیریت محیط زیست می‌باشد.

 

برند پاکشوما توانست در صنعت لوازم خانگی ایران نوآورترین و پیشروترین محصولات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و به تازگی جاروبرقی و انواع یخچال فریزر و تهویه مطبوع خانگی را ‌به بازار عرضه کند.

تمامی این روند به مدد و یاری راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه گروه پاکشوما در خارج از ایران شهر شانگهای چین است که موتور نوآوری این گروه می باشد و عنوان پرفروش ترین مدل های لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی را به استناد تحقیقات بازار به خودش اختصاص داده است .

نگاه به آینده

ما قصد داریم که بزرگ‌ترین تولیدکننده جاروبرقی در ایران باشیم و در حال طراحی صنعتی چندین مدل جدید هستیم.

گروه پاکشوما توانست امسال اولین ماشین ظرفشویی ایرانی رو در تاریخ صنعت لوازم خانگی ایران طراحی و عرضه کند که در سرتاسر کشور تبلیغات محیطی و بیلبوردهای آن مشاهده شد. 

به جز ارزش آفرینی در حوزه مهندسی و محصول، گروه پاکشوما از نظر شاخص نرخ خالص ترویج کنندگان وفاداری مشتریان یا همان NPS هاروارد که نشانگر این است که چقدر مشتریان محصولات ما را به دیگران معرفی و ترویج می‌کنند، مطابق با پیمایش هایی که از ۵۰،۰۰۰ مصرف کننده به شکل تلفنی انجام شد .

شاخص ما از عدد ۰ تا ۱۰ ، عدد ۹.۱ است که نشانگر وفاداری و اعتماد بسیار بالای مشتریان به برند پاکشوماست. برندهایی مثل الکترولوکس ، AEG ، ویرپول و حتی در خودروسازی ها مثل تویوتا نیز این شاخص هرساله اندازه گیری می شود.‏‎

در تکمیل این موضوع باید گفت که گروه برند پاکشوما استراتژی سبد برند و چند برندی رو مانند برخی از کمپانی های بزرگ دنیا مثل ویرپول ، آرچلیک ، الکترولوکس که چندین برند رو در پرتفولیوی خودشان دارند ، همکاری تجاری خودش را با چند برند اروپایی و آسیایی پیش برده و همواره به دنبال همکاری بیشتر با تمامی برند های جهانی است.

 

در حال حاضر گروه برند پاکشوما شامل برندهای پاکشوما، مایدیا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی انواع لوازم خانگی سفید در جهان ، کندی ایتالیا به عنوان برند پیشرو در اینترنت اشیا و آکس که یکی از پنج شرکت برتر تولید کننده ی انواع تهویه مطبوع در دنیاست و از ابتدای سال جدید برند کنوود نیز به جمع برندهای گروه پاکشوما عرضه خواهد شد.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی وستل

سخن پایانی :

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود از قبیل ماشین لباسشویی پاکشوما یا ماشین ظرفشویی پاکشوما دارید می توانید با متخصصین مجرب در آرین تعمیر تماس گرفته و نیاز خود را برطرف نمایید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه