loader image
detail-blog
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

تاریخچه شرکت لوازم خانگی وستل

تاریخچه شرکت لوازم خانگی وستل

شهر وستل واقع در مانیسای ترکیه با مجموعه ای شامل ۹ کارخانه، از بزرگترین مجموعه های صنعتی در جهان می باشد. شرکت وستل از سرمایه گذاران پیشرو در کشور ترکیه، از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی روزدنیا در تولید محصولات خود بهره می برد.

در این مقاله با آرین پارت ۲۴ همراه باشید.

وستل شرکت الکترونیک ترکیه‌ای است، که در زمینه تولید لوازم خانگی، تجهیزات دفاعی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی کنوود

شرکت وستل در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مانیسا، ترکیه قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود.

حضور چشمگیر وستل در بازار اروپا موجب شده است که همکاری هایی میان وستل و اپراتورهای مهم تلویزیونی برای تولید دستگاه های تلویزیون و ستاپ باکس پایه گذاری شود.

ظرفیت تولید

ظرفیت تولید بالا و بهبود فرآیندهای مدیریت تولید درکارخانه های وستل سبب شده است که بازدهی و سوددهی در تمام حوزه ها افزایش یابد و شرکت وستل در میان تولیدکنندگان مهم جهانی قرار گیرد.
شرکت وستل با بهرمندی از ظرفیت تولید سالانه ۱۸ میلیون دستگاه تلویزیون، ۲۰ در صد از بازار اروپا را در اختیار دارد. وستل در سال ۲۰۱۳ سیستمی را طراحی کرد که بر اساس آن مونتاژ اجزای تلویزیون با خط تولیدی مبتنی بر کارکرد روبات ها انجام می شود.

این سیستم از یکسو اجزا را دریافت می کند و از سوی دیگردستگاه تلویزیون را تحویل می دهد. استفاده از این فرآیندپیشرفته سبب شده است که بازدهی و کیفیت محصول به طور بی سابقه ای افزایش یابد.
وستل مفتخر است که در سال های اخیر با سرمایه گذاری ۵۰میلیون دلاری در تولید پنل LCD ، اولین شرکت در اروپا است که از شیوه های پیشرفته مونتاژ و اتوماسیون استفاده کرده است.

 

همگام با توسعه تکنولوژی استفاده از تلفن های هوشمند و دیگر وسایل قابل حمل، وستل تکنولوژی های مرتبط با تلفن همراه،تبلت و اسمارت سنتر را به کار انداخت تا تلویزیون هوشمند وستل، قابلیت ارتباط متقابل با این وسایل را پیدا کند.
واحد R&D در مانیسا و استامبول ترکیه بوده، و درکشورهای بریتانیا و چین، با به کارگیری برجسته ترین مهندسان، تلاش می کند تا به توسعه سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر دست یابد و پاسخگوی انتظارات مشتریان در سطحی جهانی باشد.

صادرات وستل VESTEL

بیشتر بدانید >> تاریخچه شرکت لوازم خانگی دوو
سرمایه گذاری وستل VESTEL در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۹۰ میلیون دلار بوده است. وستل با دریافت هر ساله ی ارزنده ترین جوایز طراحی، ازسازمان های معتبر طراحی صنعتی،موفقیتش را در بهبود تولیدات به اثبات رسانده است.

واحد بازرگانی شرکت وستل عهده دار بازاریابی و فروش تولیدات در ۱۵۲ کشور دنیاست . بیش از ۶۰% از تولیدات وستل پیشرفته سبب شده است که بازدهی و کیفیت محصول به طور بی سابقه ای افزایش یابد.

 بیش از ۵۰% از تولیدات وستل تحت برندهای ژاپنی و اروپایی صادر می شوند.شرکت وستل با دارا بودن دو کارخانه یخچال سازی، سالانه ۳,۲میلیون دستگاه یخچال فریزر را با ابعاد و ویژگی های منحصربه فرد تولید می کند و در زمره برترین های این صنعت شناخته می شود.شرکت وستل در تولید ماشین لباسشویی وستل نیز به موفقیت چشمگیری دست یافته است.

این شرکت درهر سال توان تولید ۲,۵ میلیون دستگاه ماشین لباسشویی را با ظرفیت های گوناگون دارد. دستگاه های خشک کن نیز در سال ۲۰۱۲ به گروه کالاهای تولیدی وستل افزوده شد.

همچنین برند وستل VESTEL سالانه ۲,۲ میلیون دستگاه اجاق گاز، هود و فر تولید می کند. وستل نخستین شرکتی است که با هدف پیشرو بودن در بین کشورهای مستقل مشترک المنافع، دو کارخانه راجهت تولید ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و تلویزیون، در روسیه تاسیس کرده است.

شرکت وستل مفتخر است که با صادرات بیش از ۷ میلیون دستگاه لوازم الکترونیکی و بیش از ۳ میلیون دستگاه لوازم خانگی، به شش قاره جهان، به شرکتی با رتبه جهانی در صادرات تبدیل شده است. به این ترتیب سهم شرکت وستل از صادرات تلویزیون در ترکیه به بیش از ۸۰% و در لوازم خانگی به بیش از ۲۰% رسیده است.

کلام پایانی :

اگر در منزل نیاز به تعمیر لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی وستل یا ماشین ظرفشویی وستل داشتید, میتوانید به کمک متخصصان با تجربه نمایندگی تعمیرات مجاز لوازم خانگی آرین تعمیر در اسرع وقت به مشکل خود پایان دهید.

لینکهای کمکی: صفحه اصلی آرین پارت ۲۴ / درباره آرین پارت ۲۴ / فروشگاه آرین پارت ۲۴ / مجله آموزشی آرین پارت ۲۴ / تماس با آرین پارت ۲۴ / شرایط و ضوابط آرین پارت ۲۴

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فروشگاه آرین پارت 24 با افتخار ارائه‌دهنده قطعات اورجینال و اصل لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. در این فروشگاه، ما به ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و تضمین شده متعهدیم تا نیازهای مشتریان عزیزمان را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. هر قطعه‌ای که از آرین پارت 24 خریداری می‌کنید، با اطمینان از اصالت و دوام بالا ارائه می‌شود، زیرا رضایت شما هدف اصلی ماست. با انتخاب آرین پارت 24، از خریدی مطمئن و بی‌دغدغه لذت ببرید و با اطمینان از عملکرد بهینه و طولانی‌مدت لوازم خانگی خود، زندگی روزمره‌تان را آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه آرین پارت 24 می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

error: Content is protected !!
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه